Dziennik Gazeta Prawna
PKZMZ Protokoł komisyjnego zniszczenia materiałów zgromadzonych podczas stosowania kontroli operacyjnej

PKZMZ Protokoł komisyjnego zniszczenia materiałów zgromadzonych podczas stosowania kontroli operacyjnej

0.0(0)
1191
Wersja: 26.03.2015
Obowiązuje od 13.10.2022

Do czego stosuje się PKZMZ

Wypełniając protokół komisyjnego zniszczenia materiałów zgromadzonych podczas stosowania kontroli operacyjnej należy podać niezbędne informacje:

  •  numer zarządzenia Komendanta Głównego Policji, Komendanta Centralnego Biura Śledczego Policji lub Komendanta Wojewódzkiej Policji;
  • skład komisji (podając stopień, imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe);
  • datę zniszczenia materiałów lub skasowanie informacji, które zostały zgromadzone podczas stosowania kontroli operacyjnej;
  • wykaz zniszczonych materiałów;
  • podpisy członków komisji.

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu dokumentowania prowadzonej przez Policję kontroli operacyjnej, przechowywania i przekazywania wniosków, zarządzeń i materiałów uzyskanych podczas stosowania tej kontroli, a także przetwarzania i niszczenia tych materiałów (Dz.U. 2011 nr 122 poz. 697).

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.