Z wypełnionym wnioskiem o wydanie odpisu skróconego/pełnego aktu zgonu należy udać się do dowolnej siedziby USC na terenie m.st. Warszawy, gdzie należy złożyć wniosek i na miejscu dokonać opłaty skarbowej. Zapłaty opłaty skarbowej można wcześniej dokonać przelewem na rachunek bankowy Urzędu m.st. Warszawy dla właściwej Dzielnicy (należy zabrać ze sobą oryginał uiszczenia opłaty skarbowej). Trzeba mieć przy sobie również swój dowód tożsamości.
Odpis należy odebrać w urzędzie w wyznaczonym terminie.
Wymagane dokumenty:
Termin odpowiedzi: Do miesiąca.
Tryb odwoławczy:
Uwagi:
1. Ustawa z dnia 29 września 1986 r. - prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1688); 2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635); 3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.
Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.
Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.