Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać następujące informacje:
Do wniosku należy załączyć:
Termin załatwienia sprawy:
do 1 miesiąca od daty otrzymania wymaganych dokumentów, a w przypadku spraw wymagających przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego do 2 miesięcy
Dodatkowe informacje:
Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków wydaje Wojewódzki Konserwator Zabytków
- Art. 83, art. 84,art. 85, art. 86 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 627 ze zm.)
PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.
Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.
Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.